Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ Δ1 ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στα πλαίσια του μαθήματος «Μελέτη Περιβάλλοντος» με θέμα τα φυτά, οι μαθητές του Δ1 ευαισθητοποιήθηκαν και φύτεψαν φυτά στο παρτέρι στην πίσω πλευρά του σχολείου, δίπλα στις τουαλέτες.
Το σύνθημά μας : «ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ».

Επιφυλασσόμαστε και για επόμενη φωτογραφία μόλις ανθίσουν.
Οι μαθητές του Δ1



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!! Στις 20 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελική εκδρομή του σχολείου μας στην Summer Fun , στην Ξυλοκέριζα...