Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Ε' και ΣΤ' ΣΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Στις 24 Νοεμβρίου πήγαμε με την τάξη μου εκδρομή στην Ακρόπολη .
Στο λεωφορείο όλοι κάναμε τρέλες  και παίζαμε παιχνίδια.
Μόλις φτάσαμε, οι δάσκαλοι μάς άφησαν ελεύθερους να φάμε.
Αργότερα μας υποδέχτηκε η ξεναγός μας με την οποία συστηθήκαμε .
Όταν φτάσαμε πάνω στον βράχο το πρώτο πράγμα που είδαμε ήταν τα τεράστια προπύλαια μπαίνοντας και ο θεόρατος Παρθενώνας και το Ερέχθειο.
Εκεί η ξεναγός μας ξενάγησε και ύστερα χαιρετηθήκαμε με την κυρία και φύγαμε παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής .
Αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη!!!
ΑΡΗΣ ΚΛΕΙΤΣΙΝΑΡΗΣ Ε1

Η εκδρομή στην ακρόπολη έγινε την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2015 . Για να μας εξηγεί και να μας λέει περισσότερα πράγματα για τους αρχαίους ναούς πήραμε μια ξεναγό. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης προσέχαμε ιδιαίτερα. Στη μέση της διαδρομής κάναμε ένα διάλειμμα 10 λεπτών. Αργότερα μας είπε η ξέναγος ότι μπορούμε όταν γυρίζουμε να τραβάμε φωτογραφίες.
Εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η εκδρομή.

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΕΡΜΑΝΗ Ε1

Πριν από λίγο καιρό πήγαμε στο βράχο της ακρόπολης σε μια ιστορική περιοχή της Ελλάδας όπου είχαν γίνει πράγματα και θαύματα .
Η διαδρομή προς τον βράχο ήταν ήρεμη και διασκεδαστική. Κάποια στιγμή όταν φτάσαμε συναντήσαμε την ξεναγό μας, την κυρία Καλλιόπη. Συστηθήκαμε και ξεκινήσαμε την ξενάγηση .
Μόλις φτάσαμε στο βράχο μας μίλησε για μερικά αρχαία κτίρια και όλοι είμασταν ενθουσιασμένοι για την ελληνική μας κληρονομιά, όπως ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο, τα προπύλαια και άλλα αρχαία κτίρια απέναντι από το βράχο όπως τον αρχαίο Άρειο Πάγο, την Πνύκα και άλλα .
Οι τουρίστες επισκέπτονται και θαυμάζουν τα ωραία έργα των αρχαίων ελλήνων.
Αυτή η εκδρομή μας άρεσε και μας εντυπωσίασε!

Αντώνης Αναγνωστόπουλος Ε1
Κωνσταντίνος Θεοδωρικάκος Ε1

Στις 24 Νοεμβρίου πήγαμε εκδρομή με την Ε και την ΣΤ τάξη στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Ήταν μια ηλιόλουστη ημέρα και η διαδρομή ήταν απολαυστική. Μετά από μια ώρα περίπου φτάσαμε και ανεβήκαμε στο βράχο. Ύστερα άρχισε  η ξενάγηση από μια κυρία που την λέγανε Καλλιόπη. Μας μίλησε για το θέατρο Ηρώδειο. Λίγα λεπτά αργότερα ανεβήκαμε στα προπύλαια. Μας μίλησε για αυτά. Το θέαμα που είδαμε όταν περάσαμε τα προπύλαια ήταν συγκλονιστικό! Ο Παρθενώνας και από πίσω του  φαινόταν όλη η Αθήνα! Έπειτα είδαμε το Ερέχθειο  όπου εκεί νίκησε η Αθηνά τον Ποσειδώνα και έδωσε το όνομα της στην Αθήνα. Οι Καρυάτιδες το στολίζουν και θυμίζουν την κλοπή που έκανε ο λόρδος Έλγιν. Θαυμασμό και χαρά αισθάνονται όσοι επισκέπτονται το Βράχο της Ακρόπολης. Επίσης πρέπει να έχουμε περηφάνια σαν Έλληνες για αυτό το μεγάλο έργο του Περικλή που έμεινε στην Παγκόσμια Ιστορία! Ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι με αυτά που είδαμε! Θα θέλαμε να ξαναπάμε!

ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Ε1
ΔΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ Ε1

Φέτος το Φθινόπωρο πραγματοποιήθηκε η 2η εκδρομή της τάξης μας στο θαυμαστό και ιερό βράχο της ακρόπολης, την οποία πήγαμε με την ΣΤ΄ τάξη. Η διαδρομή ήταν πολύ ωραία! Ο καιρός ήταν πολύ καλός. Ο ήλιος έλαμπε φωτίζοντας  τα πρόσωπα μας μέσα από τα παράθυρα του λεωφορείου, καθώς  περιμέναμε με αγωνία να φτάσουμε!

Μόλις φτάσαμε η πρώτη μας ματιά ήταν ο βράχος! Αφότου ανεβήκαμε η ξεναγός μας η κ. Καλλιόπη, μας συστήθηκε. Κατόπιν, καθώς ανεβαίναμε αντικρίσαμε την υπέροχη Ακρόπολη! Είδαμε πολλά αξιοθέατα αλλά το πιο θαυμαστό από όλα ήταν ο όμορφος Παρθενώνας ο οποίος είναι το στολίδι του πολιτισμού μας. Η ξεναγός μας, μάς είπε ότι ο Παρθενώνας είχε αφιερωθεί στη θεά Αθηνά.

Στη συνέχεια η  κ. Καλλιόπη μας έδειξε την ελιά της Θεάς Αθηνάς. Από πίσω της, είχε το ναό όπου ο Θεός Ποσειδώνας ανταγωνίστηκε τη Θεά Αθηνά και με την τρίαινα του έκανε ένα άνοιγμα στην οροφή του ναού.

Ευχαριστημένοι όλοι επιστρέψαμε στο λεωφορείο. Κατά τη διάρκεια της επιστροφής συνέχεια μιλούσαμε για το πόσο ωραία περάσαμε! Ελπίζουμε να ξαναπάμε μία τόσο ωραία εκδρομή!