Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

Την Παρασκευή 15/4/2016 τα δύο τμήματα της Δ΄τάξης μαζί με τις δασκάλες-συνοδούς πήγαμε στο Αττικό Πάρκο στα Σπάτα. Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και απολαύσαμε τη διαδρομή μέχρι το πάρκο. Ο καιρός ήταν ωραίος. Μετά από μιάμιση ώρα ταξίδι φτάσαμε στο τεράστιο και καταπράσινο πάρκο.
      Πήραμε τα εισιτήριά μας και με σειρά ξεναγηθήκαμε στους χώρους. Τα πρώτα ζώα που αντικρίσαμε ήταν τα πουλιά φλαμίγκος και άλλα τροπικά πουλιά όπως οι παπαγάλοι και οι μάινες. Στα δεξιά μας είδαμε χελώνες που λιάζονταν. Ακολουθήσαμε το μονοπάτι με τα μεγάλα αρπακτικά πουλιά όπως αετούς και άλλα. Περάσαμε μπροστά από μικρά πόνυ και σταματήσαμε στους υπέρβαρους ελέφαντες που απολάμβαναν την τροφή τους. Στη συνέχεια είδαμε τις αρκούδες, τα αγριοκάτσικα, τα αγριογούρουνα, τους γκρίζους λύκους. Την προσοχή μας τράβηξε ο φοβερός δράκος του Κόμοντε με τη διχαλωτή του γλώσσα που μας κοίταζε απειλητικά. Με τον ίδιο τρόπο μας κοίταζαν τα όρνια και τα κοράκια. Έπειτα κατευθυνθήκαμε στο δάσος των λεμούριων που έτρωγαν και πηδούσαν. Περάσαμε μπροστά από την τεράστια χελώνα και κάναμε μια μικρή στάση για το δεκατιανό μας πριν μπούμε στον τρομερό και φοβερό κόσμο των ερπετών. Νιώσαμε μεγάλη ανατριχίλα και φόβο. Τη σειρά τους  όμως πήραν η χαρά και ο ενθουσιασμός όταν είδαμε από κοντά τα δελφίνια. Τα όμορφα θηλαστικά μας συνεπήραν.   Μετά φάγαμε παγωτό και ήρθε η ώρα του πικνίκ μπροστά από τις όμορφες ζέβρες και καμηλοπαρδάλεις. Ξεκουραστήκαμε για μια ώρα περίπου, φάγαμε, παίξαμε και συνεχίσαμε την εξερεύνηση μας στο πάρκο βλέποντας τα αγέρωχα και περήφανα λιοντάρια, τις όμορφες τίγρεις και λεοπαρδάλεις, τα τζάγκουαρ και εκεί φτάσαμε στο τέλος της ξενάγησης.
   Πέρασε γρήγορα και όμορφα η ώρα μας και έπρεπε να επιστρέψουμε. Φτάσαμε κουρασμένοι αλλά ενθουσιασμένοι και ευχαριστημένοι στο σχολείο μας.

Θα θέλαμε να επαναλαμβάναμε αυτή την εκδρομή!