Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25ης ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤ΄ΤΑΞΗ  ...ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΓΙΟΡΤΆΣΤΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!! Στις 20 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελική εκδρομή του σχολείου μας στην Summer Fun , στην Ξυλοκέριζα...