Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟΥ Δ1

Με αφορμή μια συνέντευξη από ένα δένδρο ελιάς, οι μαθητές του Δ1 θέλησαν να γίνουν για λίγο "δημοσιογράφοι". Έχουν πολύ ενδιαφέρον τα άρθρα που ετοίμασαν ...













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!! Στις 20 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελική εκδρομή του σχολείου μας στην Summer Fun , στην Ξυλοκέριζα...